تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

ساوه - ایرنا – تیم های لیگ برتری سن ایچ و شهرداری ساوه با تشکیل تیم های خود آماده رویارویی با رقیبان خود در هفته اول لیگ برتر هستند.

به گزارش ایرنا، ساوه به عنوان تنها شهر ایران است که در لیگ برتر ۱۴۰۲ فوتسال دارای نماینده است که هم اکنون تیم های سن ایچ و شهرداری ساوه ۲ تیم حاضر از این شهر در این لیگ است.

سن ایچ ساوه که سال ۱۳۹۶ به عنوان یکی از نمایندگان استان مرکزی و شهرستان ساوه در لیگ برتر ۱۴۰۲ حضور دارد امسال ۹۰ درصد قراردادهای بازیکنان و عوامل اجرایی تیم را تمدید کرد تا بتواند در فصل جدید با استفاده از تجارب جدید مقابل حریفان خود قد آفرینی کند.

این تیم با مربیگری جواد اصغری مقدم از خرداد امسال به منظور کسب امادگی بیشتر در کنار تشکیل اردو در چالوس با برگزاری دیدارهای دوستانه مختلف سایر تیم های لیگ برتری امادگی خود را تقویت کرده است.

این تیم برای فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ لیگ برتر فوتسال در فصل نقل و انتقالات ۱۰ بازیکن را با عقد قرارداد جدید به جمع تیم اضافه کرد و همچنین این تیم ساوجی‌ها برای فصل جدید قراردادهای اعضای دیگر خود را در پست‌های مختلف بازیکنان تا عوامل اجرایی را تمدید کرده است؛ همچنین ۱۲ نفر از فوتسالیست های این تیم از بازیکنان بومی ساوه هستند.

علی رحیمی، مرتضی سمایی، علی زندی پور، ایوب سعیدی، ابولفضل افضلی، مهدی نوروزی، علی مروتی، علی احسانی ، سامان قزوینی پور و علی رحیمی، مهدی عامری، رضا سپندار، فرشید نادری ، هادی منجمی، محمد بیرامی، علیرضا فریدونی، امیرمحمد اوتادی، حسین نریمان، سبحان شیرینی، روح الله ایثاری، مهدی اسدشیر و امیرحسین صبوحی بازیکنان این تیم است.

تیم شهرداری ساوه در فصل گذشته هم که پس از ۶ سال دوباره به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد و هم اکنون با تشکیل یک تیم جوان در این لیگ به دنبال تقویت جایگاه خود است.

سعید کشاورز که سرمربی این را عهده دارد است در فصل جدید با رویکرد تکیه بر توانمندی جوانان بومی شهرستان ساوه تیم را تشکیل داده است.

علیرضا صدیق، محمدحسین امامی، امیرحسین غلامی، مهرداد کریمی ، عرفان حسین زاده ، بهنام فکور ، سجاد یوسف خواه ، علی عبد معبودی ، محمد نصیری ، مهدی بهرامی ، امیرحسام عرفانی نسب، محمدحسین مرادیان ، سینا قاسمی ، مهدی جامع بالانی، رضا بابانظری ،محمدحسن فهیمی ، مجتبی کامران و امیرحسین ابطحی بازیکنان این تیم هستند.

در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه ساعت ۱۶ شهرداری ساوه سالن فوتسال امام خمینی (ره) ساوه میزبان کراپ الوند و سن ایچ ساوه نیز در سالن شهید حیدریان قم مهمان آنا صنعت پاسارگاد حیدریان قم خواهد بود.