یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقت نمایندگان باید بیشتر به مسایل کلان کشور به خصوص در حوزه اقتصادی و در راستای حل مشکلات معیشتی مردم اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در جمع گروهی از فعالان فرهنگی و فضای مجازی مهریز افزود: کار اصلی یک نماینده مجلس، قانونگذاری و نظارت بر اجرای مقررات کشور است.

وی ادامه داد: اگر نمایندگان مجلس بر اساس نیازهای داخلی و خارجی کشور به خصوص حل مطالبات مردم نسبت به وضع قوانین مترقی اقدام کنند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: اکثر مشکلاتی که اکنون وجود دارد به دلیل نبود نظارت کافی در کشور است و باید برای حل مشکلات اقدام شود.

صباغیان بیان کرد: یک نماینده به هیچ وجه نباید خود را درگیر مسائل محلی در حوزه انتخابیه خود کند که اگر ورود کرد دچار مشکل می‌شود.

وی تاکید کرد: ورود نمایندگان مجلس به مسایل جزئی و محلی موجب فراموشی مسایل کلان کشور است و ضرر آن نصیب مردم است.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر نمایندگان مجلس طبق قانون ماموریت‌های خود را درست و شفاف انجام دهند مشکلی در کشور به وجود نمی آید.

صباغیان اظهار کرد: باید همه مسئولان از صدر تا ذیل فقط به رعایت مقررات و اجرایی شدن آن در سطح کلان فکر و اقدام کنند.

وی گفت: مردم از یک نماینده واقعی انتظار دارند در این شرایط تمامی وقت خود را صرف قانونگذاری درست و نظارت بر اجرای آن داشته باشد.

در این نشست بر تداوم برگزاری این جلسات و هم‌اندیشی برای حل مسائل و مشکلات در حوزه انتخابیه با همکاری مسئولان و جلب مشارکت بیشتر مردم تاکید شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.