قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: بازی امروز با تیم سن ایچ ساوه با توجه به این که هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند جذاب از کار در خواهد آمد.

حسین صبوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای بازی امروز که در قم برگزار می‌شود بازیکن مصدوم و یا محروم نداریم.

وی بیان کرد: سن ایچ ساوه از تیم‌های خوب و با سابقه لیگ برتر فوتسال است که در چند سال گذشته رتبه‌های خوبی کسب کرده‌است و پیش بینی می‌کنیم بازی سختی مقابل این تیم داشته باشیم.

صبوری افزود: تمرینات خوب و منظمی را داشته‌ایم و امیدواریم اولین بازی تیم ما بازی خوب و تماشاگر پسندی از کار در آید.

وی که سال گذشته سرمربی سن ایچ ساوه در لیگ برتر بوده است در مورد تاثیر این موضوع روی بازی امروز تیمش گفت: قطعا این موضوع بی تاثیر نیست گرچه شناخت دو طرفه است و بازیکنان سن ایچ هم از تفکرات من آگاهی دارند.

وی در مورد آمادگی سوران بالکانه و مجتبی نعمتی دو بازیکن ملی پوش امید تیم آناصنعت که اخیرا از تورنمنت کافا بازگشته اند گفت: پس از بازگشت این دو بازیکن از تاجیکستان که دو روز روی آنها ریکاوری کرده و فشار زیادی روی این دو نیاوردیم تا آماده بازی با سن ایچ باشند.

دیدار تیم های آناصنعت قم و سن ایچ ساوه از چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۶ امروز در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.