تهران- ایرنا- تیم هندبال نوجوانان ایران در مسابقه‌های قهرمانی جهان برابر جزایر فارو به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال نوجوانان کشورمان پنجشنبه شب در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان با قضاوت کوبل داوری مصری به مصاف جزایر فارو رفت و در پایان با یک بازگشت باشکوه با نتیجه ۲۷-۲۹ به پیروزی رسید.

ابتدای نیمه نخست این دیدار پایاپای پیش می‌رفت و هندبالیست‌های نوجوان کشورمان توانستند حداقل اختلاف امتیازی با حریف را که شب گذشته با نتیجه ۲۱-۵۳ مقابل بروندی پیروز شده بود، ایجاد کنند اما هر چه به پایان نیمه نخست نزدیک شدیم جزایر فارو توانست اختلاف بازی را بیشتر و با نتیجه ۹-۱۳ به رختکن برود.

در نیمه دوم این اختلاف به ۶ رسید اما نمایندگان ایران با تلاش مضاعف توانستند این اختلاف را مقابل تیم‌ قدرتمند جزایر فارو کاهش دهند. مهدی مرادی چهره درخشان این دقایق بود و با گلزنی‌های متعدد خود توانست اختلاف را به دو برساند. این بازیکن در این دیدار ۸ گل به ثمر رساند.آنها در ادامه و در دقایق انتهایی با دفاع منسجم و حملات دقیق، بازگشتی باشکوه به بازی داشتند و نتیجه را به تساوی کشاندند. در نهایت نیز این بازی با نتیجه ۲۷-۲۹ با پیروزی تیم ایران به پایان رسید.

هندبالیست‌های نوجوان کشورمان روز گذشته نیز موفق شده بودند سوئد نایب قهرمان اروپا را با نتیجه ۲۶-۲۶ متوقف کنند و یک امتیاز بگیرند.بازیکنان کشورمان فردا استراحت خواهند داشت و روز شنبه، ۱۴ مرداد در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف بروندی خواهند رفت.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.