محمدحسین خرمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساماندهی تابلوهای تبلیغی سطح شهر دزفول با نظر کارشناسان و مشاوران شهرداری به صورت اولویت در دستور کار است.
وی اجرای غیراصولی را از جمله آسیبهای این تابلوها دانست و ادامه داد: ساماندهی این تابلوها در چند مرحله متوالی انجام میشود که در مرحله نخست تبلیغات بر تابلوهای فاقد قرارداد با بنرهای سازمان تعویض میشود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دزفول با بیان اینکه تمام تابلوهای تبلیغات شهری دزفول پلاک گذاری میشوند، اظهارکرد: طبق قانون تمام سازههای تبلیغاتی پس از اتمام قرارداد متعلق به شهرداری است.
وی ادامه داد: همزمان با شناسایی و پلاک گذاری تابلوهایی که با اتمام قرارداد متعلق به شهرداری شدهاند، قیمت گذاری کارشناسی تابلوهایی که اشکال فنی ندارند انجام و فرآیند مزایده آنها آغاز میشود.
خرمی بازنگری در جانمایی و ترمیم و یا تعمیر از لحاظ تمام مسائل زیباسازی تابلوها را از اهداف این طرح عنوان و بیان کرد: کانونهای تبلیغاتی میتوانند برای شرکت در مزایده در موعد مقرر به سامانه ستاد مراجعه و نسبت به شرکت در مزایده اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهری و نظارت بر محتوای این تابلوها همواره از مطالبههای مردم و متولیان فرهنگی دزفول بوده است.