یاسوج - ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ نفر گردشگر گرفتار در ارتفاعات دنا در منطقه «کل خرمن» پس از ۶ ساعت تلاش نیروهای هلال احمر نجات یافتند.

کاظم فلاحی دوست جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مردان ۳۳ و ۳۷ ساله که مسیر را گم کرده بودند براثر گرمازدگی و تشنگی نیازمند کمک شدند.

وی بیان کرد: گزارش مفقود شدن این گردشگران ساعت ۱۶ عصر امروز به سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی شد و ماموران امداد کوهستان استان پس از ۶ ساعت تلاش دقایقی پیش آنان را به دامنه کوه دنا انتقال دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز همچنین یک گردشگر ۴۲ ساله که در ارتفاعات کوه «لار» از توابع شهرستان باشت مفقود شده بود پس از ساعت ها جستجو پیدا و امداد و نجات شد.

فلاحی دوست با اشاره به حوادث گوناگون در کهگیلویه و بویر احمد، گفت: این حوادث از سه روز گذشته تاکنون در استان ۱۵ مصدوم برجای گذاشته است.

وی افزود: در این مدت ۹ حادثه شامل سوانح رانندگی، کوهستان و آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: سانحه رانندگی با ۶ مصدوم در منطقه «لیشتر» از توابع شهرستان گچساران مهمترین حادثه سه روز تعطیلی بوده است که ساعت ۲۱ امشب به هلال احمر گزارش شد.