یزد - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ایرنا فعالیت امید آفرین و با برنامه دارد و نقش پر رنگ این رسانه در همه فعالیت‌های استان انکارناپذیر است .

به گزارش ایرنا، "علی اکبر عزیزی" روز شنبه در دیدار با قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مجموعه ایرنا در استان یزد در همه حوزه ها به صورت چشمگیر فعالیت دارد و اخبار امیدوار کننده را در این مجموعه مشاهده می کنیم که در جلب اعتماد مردم نیز اثرگذار است .

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، ایرنا در مسیر امید آفرینی فعالیت دارد و این رسانه فراگیر در شورای اطلاع رسانی استان حضور دارد و از نظرات کارشناسی آن بهره‌مند هستیم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: در دو حادثه سیل سال گذشته، ایرنا یزد بسیار خوب عمل کرد و اطلاع رسانی مناسب داشت و در هر رویدادی که در استان وجود دارد نقش پررنگ ایرنا یزد دیده می شود که قابل تقدیر است .

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اخیرا تعدادی از رابطان خبری ایرنا در شهرستانها حذف شدند که استفاده از ظرفیت این افراد می تواند بسیار در فعالیت ایرنا اثرگذار باشد و برخی از این رابطان سالها با این خبرگزاری همکاری دارند و با تجربه هستند و نباید حذف شوند.

قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی هم در این دیدار گفت: در سال جدید بازدید از استانها در دستور کار قرار گرفته و مدیرعامل ایرنا نیز سفرهایی را به استانها خواهد داشت تا دیدار با مدیران ارشد استان نیز انجام شود.

"حمیدرضا بیانی" افزود: مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی استان یزد تعامل بسیار خوبی با ایرنا دارند.

وی با بیان اینکه رابطان خبری از این پس به صورت شرکتی فعالیت خواهند داشت و حمایت می شوند اظهار داشت: نحوه فعالیت رابطان خبر در ایرنا به صورت درست انجام نشده بود و طی بررسی های انجام شده در نحوه این ارتباط، بازنگری صورت گرفته است .