تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظارات از پرسپولیس بالا رفته و همه توقع دارند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد اما باید انتظارات عادلانه باشد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، فرشاد فرجی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه حضورش در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قرار بود برخی از بازیکنانی که یک فصل از قراردادشان با پرسپولیس مانده برای تمدید قرارداد به باشگاه مراجعه کنند اما در مقطع فعلی مسائل مهم‌تری وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: نیم فصل اولی که به پرسپولیس آمدم این باشگاه شرایط مالی خوبی نداشت و برای عقد قرارداد ذهنیتی نداشتم و سفیدم امضا کردم. درست از فصل بعد رقم قراردادها به شکل وحشتناکی بالا رفت اما من بی‌نصیب ماندم و هیچ وقت به این موضوع اعتراضی نکردم چرا که هدفم این بود که به تیمم خدمت کنم و از جان و دل مایه بگذارم.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور در لیگ قهرمانان آسیا همواره سخت و دشوار است. انتظارات از پرسپولیس بالا رفته است و همه توقع دارند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد اما باید انتظارات عادلانه باشد. سه جام برای پرسپولیس برای رقابت وجود دارد و تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم.

فرجی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا قوانین را تغییر می‌دهند. درباره بازیکنان زیر ۲۱ سال و ۲۳ قانون گذاشتند و در همین هفته گذشته سه بازیکن زیر ۲۳ سال پرسپولیس جدا شدند. این در شرایطی بود که سرمایه‌گذاری کرده بودیم و می‌توانستیم از آنها برای سال‌های آتی استفاده کنیم. این قوانین فقط شخصی است! اینکه قوانین هر لحظه و بدون کارشناسی تغییر کند، درست نیست.

وی تاکید کرد: برخی از تیم‌ها در شروع نقل و انتقالات تماس می‌گیرند و پیشنهاداتی می‌دهند که مغز آدم سوت می‌کشد. وقتی پیراهن پرسپولیس را می‌پوشید و سه قهرمانی می‌آورید به طور حتم با پشنهاداتی از تیم‌های دیگر روبه‌رو می‌شوید.

بازیکن پرسپولیس گفت: به طور حتم رقابت سخت است اما تلاش خواهیم کرد تا فصل جدید، بهترین نتایج را برای پرسپولیس کسب کنیم.