بجنورد- ایرنا- بازی تیم های سمنان و کردستان در شب دوم رقابت های والیبال جوانان کشور به میزبانی بجنورد به تنش و درگیری کشیده شد و در نهایت با تصمیم کمیته انضباطی ۱۰ بازیکن از ۲ تیم به مدت یکسال از فعالیت های ورزشی محروم شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان کشور از روز شنبه( ۱۴ مردادماه ) با حضور ۶ تیم به میزبانی مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در حال برگزاری است.

این رقابت ها در ۲ گروه سه تیمی برگزار می شود و آذربایجان شرقی، سمنان، کردستان، کرمانشاه، تهران و خراسان شمالی تیم های حاضر در این مسابقات هستند.

تیم‌های برتر این مسابقات به دسته یک صعود می‌کنند و ۲ تیم انتهای جدول نیز به دسته سوم لیگ والیبال سقوط خواهند کرد.

تیم های سمنان و کردستان در شب دوم این مسابقات به رقابت پرداختند و یکی از بازیکنان تیم بازنده سمنان بعد از پایان بازی، حرکات ناشایستی را در مقابل بازیکنان کردستان انجام می دهد که با دخالت مربیان این تنش بیشتر می شود و درگیری های فیزیکی بین بازیکنان ۲ تیم اتفاق می افتد.

۱۰ بازیکن به مدت یکسال محروم

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سوال که شنیده‌ می‌شود بعد از جدال ۲ تیم سمنان و کردستان در مسابقات لیگ دسته دوم والیبال درگیری و تنش ایجاد شده، اظهار کرد: مربی تیم سمنان بعد از واگذاری بازی به تیم کردستان شروع به استفاده از الفاظ ناشایستی می کند و موجب تنش بین بازیکنان ۲ تیم می شود.

غلامرضا شاکری کوشکی افزود: بازیکنان ۲ تیم نیز به تبعیت از مربی خود درگیر این تنش می شوند اما سریعا این درگیری با مدیریت عوامل بازی خاتمه می یابد.

وی ادامه داد: این گونه اتفاقات در مسابقات طبیعی است و خدا را شاکر هستیم که مساله سریعا بین بازیکنان ۲ تیم حل شد.

شاکری کوشکی با اشاره به تشکیل کمیته انضباطی، گفت: همان روز با هماهنگی فدراسیون والیبال کمیته انضباطی تشکیل و از هر تیم پنج بازیکن و مربی به مدت یکسال از فعالیت های ورزشی محروم شدند.

افزون بر هزار و ۲۰۰ والیبالیست آقا و خانم زیر نظر هیات ورزشی والیبال در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

این استان با ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است که ۲۳۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.