یاسوج - ایرنا - مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت این نهاد از سال گذشته تاکنون کار آبرسانی به ۹۹ روستای دارای تنش آبی در استان انجام گرفته و آبرسانی به ۳۰ روستای دیگر در دست اجراست.

سرهنگ ناصر صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در سالجاری بیش از ۱۵۰ روستا آبرسانی خواهد شد.اظهار کرد: بهره برداری از پروزه ای آبرسانی ۹۹ روستای یاد شده در استان با اعتبار یکهزار و ۷۰۰میلیون ریال انجام گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه تمامب پروژه های آبرسانی به روستاهای استان به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده و در این رابطه از لحاظ پیشرفت فیزیکی رتبه دوم کشور هستیم با وجود اینکه مشکلات مالی وجود دارد و بیشتر روستاهای استان در مناطق صعب‌العبور واقع شده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاز دوم آبرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای استان برای امسال در دستور کار است.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود بین ۶ تا یکهزار میلیاردریال در این خصوص تخصیص داده شود که کار آبرسانی به این روستاها هم انجام شود.

سرهنگ صالحی ادامه داد: با حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برنامه های خوبی برای موضوع کانالهای آب کشاورزی زمین های کشاورزی استان هم در دستور کار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد این سازمان از سال ۱۳۷۹ به دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس شد و تا امروز تحولات شگرفی در استان به واسطه این مجموعه مقدس و جهادی در استان رخ داده است.

سرهنگ صالحی افزود: چنانچه در دولت‌ها خلأهایی در بُعد محرومیت‌زدایی وجود داشته باشد، سپاه وارد می شود که این کمبودها را جبران کند تا مناطق محروم از خدمات جمهوری اسلامی ایران بیشتر و بهتر بهره مند شوند.

در سطح استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در حال خدمات رسانی به مردم در حیطه های مختلف هستند.