همدان- ایرنا- همدان امروز بیش از هر زمان دیگری در سایه وفاق، انسجام و همدلی، مسیر رشد و توسعه را در پیش گرفته و با مدیریت عالی استان، هم اینک بهترین فرصت برای دستیابی به جایگاه واقعی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین فراهم شده است.

به گزارش ایرنا؛ استان همدان با پیشینه‌ای طولانی به عنوان یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان با قدمتی چند هزار ساله، امروز با طلوع دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و با اتخاذ راهبردهای اصولی و توجه اساسی به زیرساخت‌ها، چشم‌انداز روشنی را پیش‌روی خود قرار داده است.

این توسعه‌یافتگی به دور از هر گونه حاشیه و دست‌اندازی، با نگاه مثبت و عدالت‌محور استاندار همدان، در سایه تدبیر، برنامه عملیاتی، هوشمندانه و عملگرایانه مدیریت عالی استان، شتاب گرفته و در ۲ سالگی دولت سیزدهم کارنامه پُر و پیمانی از عملکرد خود ثبت و ضبط کرده است.

نمونه بارز عملکرد مثبت دولت در استان، رفع بحران بی‌آبی همدان و اجرای تحسین‌برانگیز اَبَر پروژه آبرسانی به شهر همدان بود که در کنار دیگر اقدامات ارزنده، در صدر دستاوردهای این استان قرار گرفته است، پروژه‌ای عظیم که در مدت زمان کوتاهی، استاندار همدان برای رفع آن، مجموعه دولت را به صف کرد تا در کمترین زمان ممکن به دل‌نگرانی‌های مردم پاسخ مثبت دهند.

افزایش اعتبارات در حوزه‌های مختلف، اهتمام ویژه برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی، اجرای اَبَر پروژه نهضت ملی مسکن، شتاب گرفتن پروژه‌های نیمه‌تمام و تکمیل و راه‌اندازی آنها، رشد تولید، مهار تورم و عبور از بحران‌ها و باز کردن گره‌های کور و کهنه، ده‌ها و صدها فاکتور توسعه و تلاش برای تحقق شعار سال، تنها گوشه‌ای از خدمات و دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی در استان همدان است که برای قرار گرفتن این استان در جایگاه واقعی خود و افزایش شاخص توسعه یافتگی، از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

در کنار تمامی دستاوردهای ماندگار و ارزشمند مدیریت عالی استان همدان طی ۲ سال گذشته، مهم‌ترین نتیجه برنامه‌های دولت سیزدهم در این استان، بازگشت اعتماد مردم و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی برای افزایش حفظ دستاوردهای نظام و اجرای طرح‌های اقتصادی و شوق ایجاد اشتغال پایدار است که به گفته استاندار همدان، تمامی ارکان نظام در این استان در لوای ولایت، یکصدا پیگیر منافع ملی و مصالح مردم و عمران و آبادانی هستند و همه در این اصل مهم، اشتراک نظر داریم.

وحدت، همدلی و انسجام مخابره پیام مهم و راهبردی "علیرضا قاسمی‌فرزاد" در همدان به تمامی مجموعه استان است که از همان ابتدا این شاخص‌ها و اولویت‌ها در دستور کار قرار گرفت تا امروز افق روشنی برای توسعه و پیشرفت استان ترسیم و در فضایی امن همراه با امید و اعتماد، همدان مسیر توسعه‌اش را پُرشتاب‌تر از گذشته طی کند.

و امروز در آستانه روز خبرنگار، استاندار همدان فعالان عرصه خبر را روشنایی‌بخش مسیر آینده و سزاوار شایسته‌ترین قدرشناسی و تکریم‌ها می‌داند.

قاسمی‌فرزاد با تدبیری خلاقانه و به تاسی از رئیس جمهور و کابینه دولت، برای امیدبخشی بیشتر و قدردانی از تمامی زحمات و تلاش‌های خالصانه این قشر فرهیخته، از دفاتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بازدید کرد و برای لحظاتی پای درد دل اصحاب خبر نشست.