تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون شمشیربازی با اشاره به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از قهرمانان این رشته گفت: یکی از دغدغه‌های استان تهران و فدراسیون، حضور پرشور و موفق شمشیربازان تهرانی در رویدادهای مختلف است که با استمرار این روند شاهد حضور مقتدرانه تیم ملی در رویدادهای مختلف هستیم.

محسن وحدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به مسائل مطرح شده در خصوص شرایط و امکانات شمشیربازی استان تهران، تصریح کرد: از گذشته در استان تهران فضایی برای فعالیت ورزشکاران وجود نداشت. امروز تنها سالن کلاهدوز را در جنب ورزشگاه شهید شیرودی اختیار داریم که کمپ فدراسیون، اردوها و مسابقات در آنجا برگزار می‌شود که این مساله باعث اختلال برنامه‌های استان تهران شده است.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته مسابقات متعددی را برگزار کردیم که ترافیک این رویدادها باعث شد شمشیربازان استان تهران نتواند در این مدت برنامه‌های خود را دنبال کنند، طبیعی است ورزشکاران تهرانی در این خصوص اعتراضی داشته باشند که بر همین اساس با حضور رئیس فدراسیون در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص این موارد بحث و تبادل نظر شد.

او با تاکید بر اینکه در این مدت علی جوادی کمک‌های شایانی به شمشیربازی کرده است، گفت: یکی از دغدغه‌های او و فدراسیون این است که تعداد شمشیربازان استان تهران روند صعودی داشته باشد چرا که با استمرار این موضوع می‌توانیم نمایندگان بیشتری را در تیم‌های ملی داشته باشیم که این امر توان شمشیربازی را دوچندان خواهد کرد.

وحدانی یادآور شد: آنهایی که با شمشیربازی تهران درگیر هستند به این موضوع واقف بوده که در مدت ۲ سال گذشته و با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان تهران، حمایت‌های بسیار خوبی از شمشیربازی استان تهران شده و مسئولان امر نیز قول‌های مساعدی را در جهت برطرف کردن مشکلات و هموار کردن مسیر قهرمانی داده‌اند که این موضوع در حال پیگیری است و اثرات آن را در رونق شمشیربازی پایتخت به زودی خواهیم دید.