ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کار بازیکن تیم ملی بیانگر نادیده گرفتن زحمات انجام شده برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا نیست، گفت: هتل‌ محل اقامت بازیکنان در ارومیه خوب است و اگر مشکلی هم باشد باید به دور از فضای مجازی مطرح شود.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا داورزنی روز سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه افزود: به سرمربی و سرپرست تیم گفته‌ام که اگر مشکلی هم باشد، باید خارج از فضای مجازی مطرح شود.

وی تاکید کرد: من هم موافق انتشار چنین استوری‌هایی در فضای مجازی از سوی برخی بازیکنان نیستم و به سرپرست تیم به این خاطر تذکر دادیم.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از مناطق بسیار مستعد حوزه‌ والیبال در کشور است، ادامه داد: این شهر، تعداد زیادی بازیکن هم در تیم بزرگسالان دارد و والیبال با گوشت و پوست مردم این استان عجین است.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از اهتمام استاندار و همه بخش‌های اجرایی استان برای برگزاری مسابقات گفت: امیدواریم با توجه به این اهتمام، شاهد میزبانی ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال با حضور هشت تیم برتر باشیم.

داورزنی یادآور شد: تیم ملی نظم دارد ولی مشکلاتی در تیم ملی به ویژه در زمان برگزاری لیگ ملت‌ها بود که چند بازیکن اصلی ما را ویزا ندادند و حتی سرمربی و آنالیزور و مدیر فنی هم ویزا نداشتند.

وی در خصوص حضور بانوان برای تماشای مسابقات قهرمانی مردان آسیا اضافه کرد: بانوان حضور خواهند داشت و قسمتی از ظرفیت سالن به آنان اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایرنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود.