بندرعباس - ایرنا - بخشدار گافر و پارامون از توابه شرهستان بشاگرد گفت: مسیر سه روستای این بخش به علت بارش‌های روز گذشته مسدود شده است.

حجت‌الاسلام حسن تقوی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون مسیر روستاهای بند خضر، کروچ کُلَن و سروچارکان مسدود است و تا فروکش کردن آب باید صبر کرد.

وی ادامه داد: البته با خودروهای وانت نیسان و کامیون می‌توان به این روستاها که حدود ۱۲۶ خانوار جمعیت دارند دسترسی داشت، اما دشواری‌های خاص خود را دارد.

بخشدار گافر و پارامون اضافه کرد: این منطقه در فصل تابستان همواره شاهد بارندگی است و اکنون به علت این بارش‌ها مسیر گرهون که از درون رودخانه می‌گذرد شرایط نامناسبی دارد.

وی افزود: برق هم در زمان بارندگی قطع می‌شود و مردم به علت گرمای هوا اذیت می‌شوند، البته اغلب علت آن رعد و برق و افتادن تیرهای خطوط انتقال انرژی به علت تندبادهای تابستانی است.

بخشدار گافر و پارامون بیان کرد: شبکه‌های مخابراتی (آنتن دهی تلفن همراه) هم یکی دیگر از مشکل‌های مردم این بخش است و برای برقراری ارتباط باید از بلندی‌ها استفاده کرد.

وی افزود: برقراری و کیفیت داشتن ارتباط در این شرایط آب و هوایی بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم مسوولان اپراتورهای تلفن همراه و متولیان نظارت بر آن‌ها در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

شهرستان کوهستانی بشاگرد در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.