اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط لیگ، فصل بسیار سختی داریم اما برای بقا در مسابقات تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایرنا سیدسیروس پورموسوی سه شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر قزوین در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه به دنبال جذب چندین بازیکن بودیم فصل را با تاخیر آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ تا ۱۲ روز دیرتر کار را آغاز کردیم افزود: با توجه به بضاعت مالی باشگاه، تمرینات خود را با بازیکنان جدید برگزار کردیم و ۲ اردوی آماده‌سازی نیز در تهران داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هدفمان استفاده بیشتر از استعدادهای بومی استان بوده و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه لیست اولیه خرید باشگاه ۱۱ نفر بود که هیچ کدام پای میز مذاکره نیامدند و اولویتشان استقلال خوزستان نبود افزود: با تهیه یک لیست دیگر وارد بازار نقل و انتقالات شدیم و بازیکنان خود را جذب کردیم به گونه‌ای که ۸۰ درصد تیممان را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند.

پورموسوی با بیان اینکه سقف قرارداد بازیکنان بسبار بالا بوده و این موضوع به فوتبال ما ضربه می‌زند گفت: متاسفانه در بسیاری از تصمیمات فدراسیون، کارشناسی دقیقی انجام نمی‌شود.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین چهارشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.