مشهد- ایرنا- مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با انعکاس هوشمندانه و موثق اخبار و اتفاقات، تاکنون کمک موثری به این مجموعه در پیشبرد اهداف و ارتقای ایمنی پرواز داشته است.

محمود امانی بنی روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار افزود: اخبار منتشر شده از سوی ایرنا کامل و جامع است و شیطنت رسانه ای در تیتر و سایر بخشهای خبر وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این رسانه در انتشار اخبار مربوط به ترکیدگی لاستیک‌های هواپیما در فرودگاه مشهد با ظرافت و هوشمندانه عمل کرد و در رفع این چالش کمک موثری داشت.

مدیر کل شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع خبرگزاری ایرنا منبعی معتبر برای افکار عمومی در انتشار اخبار است که در راستای تبیین صادقانه اقدامات و دستاوردهای شبانه‌روزی دولت گام بر می‌دارد.

امانی افزود: در شرایطی که امروز رسانه‌های معاند در حال بمباران خبری علیه نظام و دستگاه‌های خدمات‌رسان و وارونه‌ جلوه‌دادن مسائل هستند، این رسالت بر دوش خبرگزاری ایرنا است که با انعکاس درست و صادقانه اخبار و روشن‌سازی مسائل، به آگاهی‌بخشی افکار عمومی بپردازد.

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.