کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت: بیش از  ۷۲۰ میلیون ریال وجوهی که با عناوین فریبنده سهام عدالت و وام کم بهره در فضای مجازی از مالباختگان کلاهبرداری شده بود با تلاش پلیس فتا این شهرستان به آنها بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید ناصری روز چهارشنبه اظهار کرد: طی مراجعه ۲ شهروند به پلیس فتا شهرستان مبنی بر کلاهبرداری مبالغی تحت عناوین جا ماندگان سهام عدالت و فروش وام کم بهره، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کلاهبرداران توسط پلیس فتا شناسایی و پس از اقدامات لازم مبلغ ۷۲۴ میلیون ریال که توسط آنها کلاهبرداری شده بود به حساب مالباختگان برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر با بیان اینکه این ۲ متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند ادامه داد: کاربران فضای مجازی از باز کردن لینک های ناشناس تحت عناوین فروش وام کم بهره، ابلاغیه قضایی سامانه ثنا، قطعی یارانه، واریز سود سهام عدالت و اینگونه موارد خودداری کرده و اخبار و اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت را از طریق رسانه های ملی و رسمی کشور پیگیری و به پیامک های جعلی به هیچ عنوان توجه نکنند.

رابر در فاصله ۱۷۰ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.