کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ساعت گذشته ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کنگاور، ۲۰۴۰ لیتر سوخت قاچاق در دالاهو، بیش از ۱۰تن گندم قاچاق در پاوه را کشف و سارقان قطعات خودرو و سیم و کابل را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی پاوه در گفت و گو با خبرنگاران از کشف ۱۰ تن و ۵۲۰ کیلوگرم گندم قاچاق به ارزش ۷۸۹ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فضل اله پرنو» اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار ۱۰ تن و ۵۲۰ کیلوگرم گندم قاچاق به ارزش ۷۸۹ ریال کشف کردند.

پرنو ادامه داد: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کنگاور

ماموران انتظامی کنگاور موفق به کشف ۶ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر گل و دستگیری ۶ نفر در این رابطه شدند.

ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه در عملیات های جداگانه حین کنترل محور به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک و آنها را جهت بازرسی متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از خودرو های توقیفی ۶ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر گل کشف کردند.

در این رابطه ضمن توقیف ۶ دستگاه خودرو ، ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲۰۴۰ لیتر سوخت قاچاق در دالاهو

ماموران انتظامی دالاهو در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف ۲ هزار و ۴۰ لیتر سوخت قاچاق بنزین و گازوئیل شدند.

ماموران انتظامی دالاهو با گشت های هدفمند موفق به شناسایی وتوقیف ۶ دستگاه خودرو باری و سواری حامل سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی ۲ هزار و ۴۰ لیتر سوخت قاچاق گازوئیل و بنزین به ارزش ۵۰۰میلیون ریال کشف شد.

در همین رابطه پرونده هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

سارق داخل خودرو در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷بعثت در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

دلیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در شهرستان قصرشیرین

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از دستگیری سارق سیم و کابل برق و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ایمان مرادی" در این زمینه اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان قصرشیرین ، رسیدگی به موضوع در دستور کار یگان های تابعه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهر قصرشیرین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.