شیراز -ایرنا-رقابت ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه ( استثنایی ) کشور که در شیراز درحال برگزاری است نفرات و تیم های برتر رشته دو و میدانی و تنیس روی میزمشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در رشته دو و میدانی که عصر چهارشبنه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، در ماده ۱۰۰ متر زهرا نامور از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد، فاطمه حیدری از اصفهان و بهاره خوش کام از چهار محال و بخیتاری به ترتیب دوم و سوم شدند، در ماده ۴۰۰ متر هم حنانه قائمی از اصفهان نشان طلا گرفت، سحر زمانی از همدان به نشان نقره دست یافت و مبینا نیک نام هم از بوشهر به مدال برنز رسید.

همچنین در ماده ۲۰ متر دانش آموزان سندروم داون، زهرا صدیقی از یزد بر سکوی قهرماین ایستاد، ملیکا خلدی از البرز نایب قهرمان شد و فاطمه کرانی از خراسان رضوی هم عنوان سوم را به خود اختصاص داد. در پرش طول دانش آموزان سندرومی هم پریسا دو گوهر از خراسان شمالی، فایزه حسنی از تهران و سولماز نصرتی از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فارس ،قهرمان تنیس روی میز

همچنین در رشته تنیس روی میز، تیم فارس با ترکیب فاطمه حزبی، فاطمه مختاری، شراره پایدار، مریم زارعی ومربیگری فهیم ارسلانی به مقام قهرمانی دست یافت، تهران با ترکیب حسنا فلاحی، آیدا آهنگری، مریم طلوعی و مربیگری شهناز یوسف زاده نایب قهرمان شد و تیم لرستان هم با بازیکنانی همچون صبا هدایت، مبینا بی آبی، فاطمه ملکی، هستی سلیمانی و مربیگری پروانه جمشیدی به مقام سوم بسنده کرد.

به گزارش ایرنا رقابت ورزشی دانش آموزان دختر با نیازه ای ویژه از ۱۷ مرداد با حضور ۳۵۰ دانش آموز از سراسر کشور در شیراز آغاز و تا ۱۹ همین ماه ادامه دارد.

تنیس روی میز، گوی رانی و دو و میدانی رشته های ورزشی دانش آموزان دختراستثنایی هستند.