کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از دیشب اردوی ما دچار آسیب شدید روحی و روانی شد و تا ۱۰ دقیقه پیش از بازی دقیق نمی دانستیم که کدام بازیکن ما می‌تواند بازی کند و کدام بازیکن نمی‌تواند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر سیرجان در هفته نخست لیگ برتر افزود: متاسفانه بزرگترین آسیب را از باشگاه خودمان خوردیم هرچند که مدیرعامل و هیات مدیره پیش از بازی تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتند تا مشکلات ما حل شود.

وی اظهار کرد: این مشکل درون خانواده‌ای است و حتما از هیات مدیره باشگاه درخواست می کنم که نهایت برخورد را با کسانی که باشگاه آسیب رساندند، داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: در چیدمان ترکیب تیم آنقدر دچار تعلل شدیم که سه بار جلسه فنی تیم را لغو کردیم. تیم فوتبال فولاد خوزستان تا ۴۸ ساعت پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان بسیار شاداب بود و متاسفانه کم کاری از سوی عوامل اجرایی باشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه به این مشکل پردازش زیادی نمی کنم و باید درون خانواده حل شود گفت: امیدوارم این موضوع با برخورد از سوی رییس و اعضای هیأت مدیره مواجه شود.

منصوریان همچنین ضمن تبریک برد امشب به تیم خوب گل گهر سیرجان گفت: هواداران گل گهر سیرجان نهایت بار فرهنگی را به نمایش گذاشتند. خوش آمد می گویم به بانوان که تماشاگر بازی بودند و دغدغه ای در این حوزه وجود نداشت.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی با سه گل بر فولاد خوزستان غلبه کرد.