اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی و قلم‌فرسایی در حوزه خبر هنر است و خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی از وضعیت ، مشکلات و مسائل جامعه با قلم زدن در این‌حوزه به نحو شایسته و مطلوبی هنرنمایی می‌کنند.

به گزارش ایرنا ،سید جواد یحیی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال که با محوریت گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران این شهرستان برگزار شد ، افزود : اصحاب رسانه و خبرنگاران پل ارتباطی محکمی بین مسئولان و مردم هستند.

فرماندار خلخال با اشاره به کار سخت و زیان‌آور خبرنگاران حوزه اطلاع‌رسانی و خبر گفت: با توجه به اینکه اخبار باید به‌موقع و با پرهیز از هرگونه تاخیر در زمان ارسال خبر به دست مخاطب برسد خبرنگاران با تلاش صادقانه و مهارت مثال‌زدنی اخبار و رویدادهای جامعه را به‌موقع به اطلاع مردم می‌رسانند.

یحیی‌زاده با بیان اینکه اطلاع از وضعیت جامعه و نحوه خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های اجرایی حق مردم است، افزود: در این بین انتظار از مسئولان روابط عمومی‌های ادارات کمک به کار خبرنگاران از نوع و نحوه خدمات ارائه شده در سطح ادارات دولتی و دستگاه‌های جرایی این شهرستان است.

وی ادامه داد: انتقاد از ضعف عملکرد مسئولان ضعیف و یا دستگاه‌های اجرایی کم‌کار حق خبرنگاران است ، در عین حال انتظار از خبرنگاران و اصحاب رسانه تهیه خبرهای امیدآفرین و مسرت‌بخش با پرهیز از تهیه و انتشار هرگونه خبرهای مایوس کننده مردم می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام هفته دولت مسئولان دستگاه‌های اجرایی دارای پروژه‌های عمرانی را به تلاش برای تکمیل طرح‌های عمرانی قابل افتتاح و معرفی طرح‌های آماده خود برای افتتاح در ایام خجسته هفته دولت فراخواند.

یحیی‌زاده گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر همه پروژه‌های نیمه‌کاره رها شده از سال‌های گذشته و راکد خلخال فعال شده و در حال حاضر هیچ‌گونه پروژه و طرح راکد و نیمه‌کاره رها شده در شهرستان خلخال وجود ندارد.

در این مراسم از خبرنگارانی که در تهیه گزارش‌های خبری و رویدادهای خلخال تلاش می‌کنند ، تجلیل شد.

همچنین در مراسم جداگانه‌ای که در دفتر فرماندهی انتظامی و دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال برگزار شد از ۲ خبرنگار فعال این شهرستان قدردانی شد.