تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت: کشتارگاه سنتی دام شهرداری این رامهرمز با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش ایرنا شهاب الدین بهبهانی روز پنجشنبه در خصوص پلمب این کشتارگاه اظهار کرد: کشتارگاه سنتی دام شهرداری رامهرمز بنا به درخواست مرکز بهداشت و شبکه دامپزشکی شهرستان و با دستور قضایی، با حضور پلیس اماکن به‌دلیل رعایا نکردن اصول بهداشتی از جمله دفع غیربهداشتی پسماند و رهاسازی فاضلاب، عدم ریل گذاری هوایی، نداشتن کوره لاشه سوز با ظرفیت مناسب و بسیاری موارد دیگر پلمب شد.

وی افزود: ضرورت تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان، خط قرمز دستگاه قضا است و هر آنچه که امنیت غذایی شهروندان را به مخاطره بیندازد به‌صورت جدی پیگیری و از ادامه فعالیت آن جلوگیری خواهد.

۹ کشتارگاه دام و طیور در خوزستان وجود دارد.

ورود دادستانی باغملک به حادثه انفجار گاز در روستای لالب

دادستان عمومی و انقلاب باغملک در خصوص وقوع حادثه انفجار گاز در روستای لالی این شهرستان بیان کرد: به‌دنبال انفجار گاز در روستای لالب این شهرستان که منجر به مرگ ۶ نفر شد، اقدامات قضایی و انتظامی انجام و اجساد جهت تعیین علت وقوع حادثه و فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.

بهنام انصاری در ادامه با تشریح حادثه رخ داده افزود: انفجار گاز در یک منزل مسکونی رخ داد و منجر به تخریب ۱۰۰ درصد خانه شد.

وی اظهار کرد: پس از وقوع حادثه و حضور در محل، اقدامات قضایی لازم انجام شده است.

به گزارش ایرنا، صبح امروز پنجشنبه بر اثر انفجار کپسول گاز در یک‌خانه از روستای لالب باغملک ۶ نفر جان خود را از دست دادند.