اصفهان- ایرنا- عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به زیرساخت‌های شهری و روستایی از جمله بهداشت و درمان، راه و اشتغال در این شهرستان صنعتی ضروریست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پروین صالحی، روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سالن شهرداری کرکوند اظهار داشت: در سال‌های گذشته به زیرساخت های این شهرستان کمتر توجه شده است و در آینده باید در این زمینه کار بیشتری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مهاجرت زیادی از نقاط دیگر استان و کشور به مبارکه انجام می‌شود که همین مسأله موجب تشدید بیکاری در این شهرستان شده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمانی در مبارکه بیان کرد: برخی از مناطق روستایی این شهرستان در ابتدای دوره مجلس یازدهم از داشتن خانه بهداشت محروم بودند.
وی افزود: باید روند اجرای پروژه‌های زیرساختی را از یک جریان پوپولیستی و عوام‌گرایانه به سمتی ببریم که نتیجه آن نصیب مردم شود.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازهای مردم این شهرستان بسیار زیاد است و هرچه تلاش کنیم نمی‌توانیم جوابگوی نیازهای مردم باشیم.
وی با قدردانی از عملکرد رییس جمهور و دولت سیزدهم اظهار داشت: زحمات زیادی از طرف رییس جمهور و اعضای هیأت دولت در این دوره کشیده شده است.
صالحی اضافه کرد: دولت از بدنه قوی و خوبی برخوردار است اما یک صدای واحد در بخش اقتصادی آن وجود ندارد.
وی بیان کرد: همانگونه که بخش نظامی کشور با رویکردی واحد از قوت و قدرت بالایی برخوردار شده است در بخش اقتصادی هم با تک صدایی شدن می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.
شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.