سید رسول میرخلفی روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: تشویق مردم به استفاده هرچه بیشتر از سامانههای نوین بانکی، از جمله اولویتهای ما در استان قم است و این کار به طور حتم از صرف هزینه و اختصاص زمان در مراجعه به شعبه برای انجام کارهای بانکی جلوگیری میکند.
وی افزود: ترویج استفاده از سامانههای الکترونیکی برای انجام امور بانکی در قم که درصد قابل توجهی از جمعیت آن را جوانان تحصیل کرده و آشنا به این سامانهها تشکیل میدهد، موجب تقویت جایگاه بانکداری الکترونیک در استان خواهد شد و این موضوع از جمله اهداف مهمی است که تحقق آن را به جد دنبال میکنیم.
وی ادامه داد: رسیدن به اهداف تعیین شده در موضوع استفاده هرچه بیشتر از سامانههای الکترونیکی برای انجام امور بانکی در قم، نیاز به فرهنگ سازی و تبیین مزایای این کار برای مردم دارد که در این خصوص اصحاب رسانه و فعالان رسانهای نقش مهمی ایفا میکنند.
رییس اداره امور شعب بانک ملی استان قم گفت: در همین رابطه بانک ملی با طراحی سامانههایی همچون «بله» و «بام» تلاش کرده تا بسترهای لازم برای انجام امور بانکی مشتریان به صورت اینترنتی و غیرحضوری را به خوبی فراهم کند و در این راه به موفقیتهای چشمگیری رسیدهاست.
وی افزود: این بانک دولتی تلاش میکند در زمینه ارائه خدمات بانکی به مردم با استفاده از سامانههای الکترونیکی، همواره پیشگام باشد و مردم با اطمینان کامل بتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب، کارهای مورد نظر خود را انجام و خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.