شهرری - ایرنا - رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان هفتم تیر خبر داد و گفت: پس از بازدید وزیر بهداشت و اعلام نارضایتی از روند پروژه‌های توسعه‌ای آغاز عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، ۱۲مرداد امسال دکتر بهرام عین اللهی به شهرستان ری سفر کرد و پس از بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان به خبرنگاران گفت: وضعیت پیشرفت پروژه‌های بیمارستان شهدای هفتم تیر رضایت بخش نبود و در بازدیدی که از این بیمارستان کردیم مقداری ناراحت اما در بیمارستان فیروزآبادی از پیشرفت پروژه‌ها خوشحال‌ شدم.

وی افزود: بیمارستان شهدای هفتم تیر در محلی واقع شده که بیشتر بیماران تصادفی به این مرکز درمانی منتقل می‌شوند؛ از سوی دیگر در بازدید رئیس جمهور از این بیمارستان، دستور بر رفع کمبودها و حل مشکلات آن صادر شده بود.

تذکرات لازم برای اجرای طرح توسعه بیمارستان ارائه شد و در ۳ماه آینده مجدداً بازدیدی خواهیم داشت زیرا که وضعیت فعلی رضایت بخش نبود

پس از این سفر بود که رئیس پیشین بیمارستان شهدای هفتم تیر از کار برکنار و سیدعبدالهادی دانشی به عنوان رئیس جدید این بیمارستان شهرری منصوب شد.

استقرار تجهیزات کارگاهی عملیات اجرایی

حالا از این بیمارستان خبر می رسد که سیدعبدالهادی دانشی با اشاره به پیگیری امور توسعه‌ای بیمارستان هفتم تیر روز شنبه گفت: به دنبال بازدید وزیر بهداشت و درمان از پروژه‌های نیمه کاره بیمارستان هفتم تیر و ابراز نارضایتی از عدم پیشرفت پروژه‌ها اجرای پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای پیگیری دستور وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران اولین جلسه و نشست با پیمانکار پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی برای هماهنگی‌های لازم پیرامون شروع عملیات اجرایی پروژه‌ها برگزار شد.

رئیس بیمارستان هفتم تیر شهرری ادامه داد: در این نشست پیمانکار مربوطه از استقرار تجهیزات کارگاهی و تکمیل آن خبر داد و اعلام آمادگی کرد که پس از هماهنگی نهایی با ریاست دانشگاه و ابلاغ قرارداد به این شرکت و دریافت کد کارگاهی، عملیات اجرایی بیمارستان شروع خواهد شد.

دانشی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد مسئولین بیمارستان جهت پیگیری و ادامه ساخت پروژه توسعه اورژانس و اتاق عمل با مشاورین معماری و مقاوم سازی جلسه‌ای داشته باشند.