تهران- اینا- بسته ورزشی ایرنا در بیست‌ویکم مردادماه سال ۱۴۰۲ به شکست رکورد برترین گلزن «لیگز کاپ» توسط مسی،تکاپوی باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد هاشمی‌نسب،رسمی شدن حضور کین در بایرن مونیخ و قهرمانی النصر با درخشش رونالدو در جام باشگاه‌های عربی پرداخته است.

به گزارش ایرنا، بیست‌ویکمین روز از مردادماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

مسی نیامده رکورد برترین گلزن «لیگز کاپ» آمریکا را شکست!

فوق ستاره آرژانتینی تازه‌وارد تیم فوتبال اینترمیامی با گلی که در تازه‌ترین بازی این تیم در «لیگز کاپ» آمریکا به ثمر رساند، به رکورددار گلزنی در این مسابقات بدل شد!ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مبلغ پیشنهادی ساکت برای حق پخش مشخص شد؛ ۲ هزار میلیارد برای یک فصل

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

به بهانه باخت‌های سریالی تیم ملی بسکتبال؛«آسمان‌خراش‌های بی‌گزند»؛ باور کنید ترک عادت موجب شعف است!

تیم ملی بسکتبال ایران دو رویداد مهم و بزرگ را در پیش دارد؛ جام‌جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو؛ اما روند آماده‌سازی این تیم با سرمربی جدید و شکست‌هایی که ثبت شده این نگرانی را ایجاد می‌کند که آیا مربی ترکیه‌ای می‌تواند این تیم را به سرمنزل مقصود برساند!ادامه خبر را اینجا بخوانید.

یاغی به‌زودی روی نیمکت آبی‌ها؛ تکاپوی باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد

باشگاه استقلال برای برطرف کردن موانع و چالش‌های پیش‌روی ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب گام‌های مثبتی برداشته و شنیده می‌شود طی روزهای آتی مجوز حضور یاغی فوتبال ایران بر روی نیمکت آبی‌های پایتخت صادر خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

هری کین رسما به بایرن‌مونیخ پیوست + فیلم

باشگاه بایرن‌مونیخ به صورت رسمی از بمب نقل و انتقالات اروپا رونمایی کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نخستین کاپ با درخشش رونالدو؛ النصر قهرمان جام باشگاه‌های عرب شد

تیم فوتبال النصر با درخشش فوق ستاره پرتغالی این تیم و غلبه بر الهلال قهرمان جام باشگاه‌های عربی شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.