یاسوج - ایرنا - در اولین روز مسابقات هندبال دانش آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج هشت بازی از مرحله مقدماتی (دوره ای) انجام و نتایج آن مشخص شد.

به گزارش ایرنا، در بازیهای مرحله مقدماتی روز گذشته (شنبه)تیم هندبال کرمان با نتیجه ۲۳ – ۱۱ بر تیم سیستان بلوچستان پیروز شد و تیم خراسان رضوی با تیم سمنان به نتیجه مساوی ۲۱-۲۱ دست یافتند.
همچنین تیم هندبال بوشهر با نتیجه ۲۶ – ۱۲ بر تیم لرستان به پیروزی رسید و تیم شهرستانهای تهران و قزوین نیز به نتیجه مساوری ۱۹- ۱۹ دست یافتند و تیم هندبال استان فارس با نتیجه ۲۱ – ۱۴ بر تیم یزد غلبه کرد.


در ادامه این رقابتها بترتیب تیم هندبال استان اصفهان با نتیجه ۲۵ – ۱۵ بر تیم آذربایجان غربی ، تیم هندبال تهران با نتیجه ۲۵ – ۲۰ بر تیم خراسان جنوبی و تیم هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد با نتیجه ۴۰ – ۱۲ بر تیم قم به پیروزی رسیدند .
سایر مسابقات مرحله مقدماتی روزهای آینده برگزار خواهد شد.
در این دوره از مسابقات چهار گروه وجود دارد که سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهاررتیمی با هم بازی می کنند که در نهایت به صورت دور در دور و نزدیک در نزدیک تیمهای اول و دوم هر گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت .

رقابت های ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در ۲ رشته "هندبال" و "طناب زنی" و با حضور یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور به میزبانی شهر از روز گذشته در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده وتا سوم شهریورماه ادامه دارد.