گرگان - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: آتش‌سوزی بانک تجارت شعبه خیابان ولیعصر (عج) خسارت جانی نداشته و علت حادثه در دست بررسی است.

موسی‌الرضا صفری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ در ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه عصر امروز یکشنبه طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، وقوع آتش‌سوزی بانک تجارت در عدالت ۵۴ اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن نیروها اعزام شدند و پرسنل شیفت چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۶ خودرو اطفائی برای مهار آتش حضور داشتند که به وسیله تجهیزات عملیاتی، مهار آتش پس از مدتی انجام و در نهایت با تهویه دود ، ساختمان ایمن شد.

وی تصریح کرد: در ساختمان بانک تجارت، طبقه منفی درگیر آتش و زیرزمین و همکف ساختمان دچار دودزدگی شده بود که خوشبختانه مصدومی نداشته و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

صفری با بیان این که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان دارای هفت ایستگاه عملیاتی است، افزود: از تلاش آتش‌نشانان و تمامی پرسنل جان برکف سازمان اعم از پرسنل واحد ارتباطات سامانه ۱۲۵ و پرسنل عملیاتی شیفت و همکارانی که در زمان استراحت خود به کمک شتافتند تشکر می کنم و آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی همکاران را دارم.