تهران- ایرنا- ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با حمله به کابینه این رژیم، بنیامین نتانیاهو و وزرای کابینه‌ او را دیوانه و جنایتکار خطاب کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، «یاریو لوین» ژنرال ذخیره ارتش رژیم اشغالگر حمله تندی را به نتانیاهو نخست وزیر و وزرای افراطی کابینه او انجام داد و خواستار مقابله و ایستادگی در برابر آنها شد.

لوین گفت: آنچه نتانیاهو می‌خواهد این است که ما تسلیم شویم و کلیدهای حکومت را به گروهی از وزرای دیوانه که برخی از آنها مجرمان محکوم هستند و به خدمت سربازی نیز نرفته‌اند، بسپاریم.

وی وزرای کابینه نتانیاهو را وزرای دروغگو و باند جنایتکار توصیف کرد و خاطرنشان کرد که آنها به کشتار فلسطینی‌های تحت سلطه (رژیم) اسرائیل دامن می‌زنند.

این ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی همچنین بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه صهیونیستی را وزیری نژادپرست خواند که از بودجه دولتی باج خواهی می‌کند.

لوین خطاب به وزرای کابینه اشغالگر حزب لیکود به رهبری نتانیاهو گفت: امروز، آخرین فرصت شماست. جرات داشته باشید و به مسیر درست بازگردید و در برابر اسموتریچ و بن گویر که خود را خارج از دایره قانون می‌بینند، بایستید.

این در حالی است که در پی به صدا درآمدن زنگ خطر در ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل استعفا و انصراف نیروهای ذخیره از انجام خدمت، نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تومر بار فرمانده نیروی هوایی و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، دیدار و درباره مسایل امنیتی گفت‌ وگوکرد.

همچنین شماری از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی با ناامیدی از عملکرد سران سیاسی این رژیم در زمینه لایحه تغییرات قضایی و ترس از تاثیر بحران ناشی از این لایحه بر بدنه ارتش به دنبال دور زدن نتانیاهو و گفت وگوی مستقیم با صهیونیست‌ها درباره خطرات ناشی از تمرد در رده‌های مختلف ارتش هستند.