اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به هواداران قول می‌دهم که این تیم هفته به هفته پیشرفت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید «مجتبی حسینی » شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان در اراک افزود: تیم خوزستان سازمان‌دهی شده بازی کرد سیستم خود را عوض کرده بود و با پنج دفاع، بازی کرد.
وی بیان کرد: تیم آلومینیوم در ابتدای بازی باید به گل می‌رسید تا به سختی بازی ادامه پیدا نکند اما بچه‌ها توانستند آرامش خود را حفظ کنند.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشت اما در نیمه دوم در شروع بازی، اسیر ضد حمله حریف شدیم و تیم در دقایقی خوب بازی نکرد و سعی کردیم با تغییر سیستم و بازیکنان انرژی دوباره به تیم بدهیم.
حسینی افزود: توانستیم از موقعیت استفاده کنیم جا دارد از زحمات بچه‌ها تشکر کنم مرد و مردانه در زمین به خاطر هواداران جنگیدند.
وی در پاسخ به اینکه این برد به بازی کمک می‌کند گفت: بردن کار سختی است در ایران همه تیم‌ها سازمان دهی شده و فشرده بازی می‌کنند و بردن کار سختی است و به شما قول می‌دهیم که بچه‌ها بهتر بازی کنند اگر بتوانیم ببریم خیلی خوب است.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم استقلال خوزستان با یک بازی بیرون خانه و دفاع فشرده بازی کرد و مبنا را به توپ‌گیری و زدن ضد حمله از طریق دو گوشه انجام داد.
حسینی افزود : سعی کنیم به اشتباهات فردی بازیکنان گیر ندهیم بالاخره آنها جوان هستند باید سعی کنیم شاکله تیم به شکلی باشد که خوب بازی کنند.