به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی در نشست شورای معاونان افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ثبت گذرنامه و یا کارت سوخت کرده اند و قصد انجام سفر به اربعین را دارند، اداره پست این استان با ارتقای ظرفیتهای موجود و استقرار نیروی کشیک به منظور توزیع به موقع گذرنامههای زائران، مراتب را به منظور اقدام مشابه به سایر ادارات پست سراسر استان نیز ابلاغ کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان ضمن تشکر از زحمات بیوقفه مسئولان و کادر اداره پست این استان به برخی گزارشات مردمی مبنی بر بروز مشکلاتی در خصوص ارسال مرسولههای پستی حاوی گذرنامه اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی از باجههای موجود در اداره کل پست کرمان غیرفعال و صرفاً تعداد محدودی از آنها در حال انجام وظیفه و خدمتگزاری به مراجعین است.
وی با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی با تأکید بر ارائه خدمات بهینه به زائران امام حسین (ع) و افرادی که قصد تشرف به پیادروی اربعین را دارند توسط دستگاههای مرتبط تاکید کرد: روند خدمترسانی به مردم و متقاضیان سفر اربعین در روزهای آتی با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرد.
مهدی جعفری مدیر کل اداره پست استان کرمان نیز در این نشست از زائران کربلای معلی تقاضا کرد، اخذ و یا تمدید گذرنامههایشان را به روزهای پایانی منتهی به اربعین موکول نکنند تا از بروز اختلال در تحویل گذرنامهها به دلیل افزایش ترافیک کاری پیشگیری شود.