تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: طرح و برنامه خاصی برای دیدار با استقلال داریم و هدف اول این است که دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: همه بازی‌های فصل جدید سخت است و تیم‌ها به هم باج نمی‌دهند. بحث هزینه‌ها و بودجه‌ها به کنار، تعداد بازیکنان خارجی زیاد شده و تیم‌ها سعی کردند بهترین‌ها را انتخاب کنند و کیفیت همه تیم‌ها بالا است.

وی افزود: استقلال تیم قابل احترامی است و در هفته اول فوق العاده عمل کرد و در حال حاضر صدرنشین است. صنعت نفت هم بازی پایاپایی انجام داد و استقلال باهوش‌تر و باتجربه‌تر بود. بازی فردا برای هر ۲ تیم سخت است،‌ استقلال هم صدرنشین لیگ است و می‌خواهیم هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم. طرح و برنامه خاصی برای این مسابقه داریم و تصمیم داریم اول گل نخوریم و بعد اگر بتوانیم برنده بازی شویم.

تارتار در رابطه با نقش جواد نکونام در مدیریت استقلال اظهار داشت: صنعت نفت هم بازی برابری با استقلال انجام داد اما این تیم باهوش‌تر بود و با تجربه‌تر بازی کرد و برنده شد. این مساله نشان می‌دهد که نکونام به تجربه لازم رسیده است. با وجود حواشی پیرامون این تیم، استقلال در روز با نفت تیم یک‌دستی بود و نتیجه لازم را کسب کرد. هیچ دیداری قابل پیش بینی نیست. فقط کاش هواداران دو تیم استقلال و ملوان فردا در ورزشگاه حضور داشتند با حضور آنها فوتبال حال و هوای بهتری دارد و باعث بیشتر شدن جذابیت بازی می‌شود.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت مصدومان تیمش عنوان کرد: رنجبری، فداکاری و اسلامی را به تیم اضافه کردیم و سلیمانی هم بعد از نقل و انتقالات به ما اضافه می‌شود. وضعیت سهیل هم با نظر کادرفنی برای بازی مشخص می‌شود و شاید بتوانیم فردا از او استفاده کنیم.

تارتار در واکنش به بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی اضافه کرد: باید ببینیم فردا زمین چه وضعیتی دارد و بعد از بازی اظهارنظر کنیم. شاید فردا زمین مشکلی نداشته باشد.

وی درمورد وضعیت بد زمین‌های فوتبال کشورمان، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای زیبایی فوتبال زمین مناسب است. در گذشته که زمین‌های ما افتضاح بود و خوشبختانه در چند سال گذشته وضعیت زمین ها بهتر شده است. البته با توجه به نوع کشت، چمن‌ برخی زمین‌ها در تابستان دچار مشکل می‌شوند. مثل همین ورزشگاه تختی انزلی و نقش جهان اصفهان که با سرد شدن هوا شرایط بهتری خواهد داشت و قطعا از بهترین زمین های فوتبال کشورمان می‌شود.

تارتار درباره حضور هشت بازیکن جدید در ترکیب تیمش گفت: ما ۷۰-۸۰ درصد تیم را تغییر داده‌ایم. تعدادی خودشان رفتند و برخی به پایان خدمت سربازی رسیدند و عده‌ای را هم کادرفنی نخواست. بعد از چند هفته هماهنگ‌تر خواهیم شد و از نظر بدنی بهتر می‌شویم و ملوانی در آینده خواهید دید که راحت امتیاز از دست ندهد.

تیم فوتبال استقلال، عصر فردا پنجشنبه در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی است.