تهران- ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با برتری برابر فولاد فاتح شهرآورد جنوبی‌های‌ لیگ برتر شد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پذیرای صنعت نفت آبادان بود که این بازی با برتری ۲ بر یک نفتی‌ها به پایان رسید.

دو تیم با قضاوت بیژن حیدری در فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که تلاش تیم‌ها در نهایت با برتری شاگردان عبدالله ویسی همراه بود.

در این بازی طالب ریکانی در دقیقه ۱۴ و حسین شنانی در دقیقه ۵۰ برای نفت گلزنی کردند و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۵ تنها گل فولاد را به ثمر رساند تا منصوریان در خانه شکست سختی را تجربه کند. در این دیدار نفتی‌ها یک گل دیگر هم به ثمر رساندند که بیژن حیدری پس از دقایقی این گل را مردود اعلام کرد.

دقایقی قبل از این گل، توپ به پای داور برخورد کرده بود و طبق قوانین می‌بایست بازی متوقف می‌شد اما حیدری به اشتباه اجازه به ادامه بازی داد و لحظاتی بعد همان توپ وارد دروازه فولاد شد که با اعتراض منصوریان اعتراض آغاز و در نهایت کار به جنجال و حاشیه کشیده شد.

آخرین شکست فولاد مقابل صنعت نفت مربوط به بازی رفت لیگ نوزدهم بود که با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسیده بود.

بازی امشب، ۸ کارت زرد داشت و سینا شاه‌عباسی نیز در دقیقه ۴۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا فولاد دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، سینا شاه عباسی، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، لوکاس کاندیدو، ساسان انصاری، گادوین منشا و محمد عباس‌زاده
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب صنعت نفت:
فهد طالب، میثم تهیدست، عباس قاسم، حسین سنگرگیر، امیر محمد پناهی، رضا امانی نژاد، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، حسین شنانی، فاخر تهامی، علی یوسف
سرمربی: عبدالله ویسی