تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

اصفهان - ایرنا - پیکر جهادگر بسیجی " محمدرضا احمدی "روز پنجشنبه با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در اصفهان، تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا، جهادگر بسیجی محمدرضا احمدی، مسئول گروه جهادی ریحانه النبی دانشگاه پیام نور اصفهان بامداد شنبه ۲۱ مرداد جاری در مسیر اردوی جهادی در فریدونشهر در غرب اصفهان دچار سانحه رانندگی شد و در راه خدمت‌رسانی به مردم بسوی دیار حق شتافت.

مراسم تشییع پیکر این جهادگر بسیجی صبح امروز پنجشنبه از مقابل مسجد رکن الملک اصفهان به سمت گلستان شهدای این شهر و با حضور پُرشور اقشار مختلف مردم از جمله دانشگاهیان و بسیجیان برگزار شد.

جمعی از مسوولان و مقام‌های ارشد کشور در پی درگذشت این بسیجی جهادگر پیام های تسلیت صادر کردند از جمله علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پیام خود اعلام کرد:"با نهایت تاسف عروج شهادت گونه جهادگر بسیجی، مرحوم محمدرضا احمدی که در حال بازگشت از اردوی جهادی دانشجویی و خدمت به محرومین و مستضعفین به آسمان پرکشید را به خانواده محترم آن مرحوم، دوستان و آشنایان وی تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و همجواری با شهدا و اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و طول عمر با برکت مسألت دارم".

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیام تسلیت خود تاکید کرد: "محمدرضا احمدی عزیز که در میان فعالان دانشجویی و همسنگرانش به آرمانگرایی، حُسن خُلق، اخلاص و روحیه خستگی‌ناپذیر شُهره بود، نماد مهمی از زنده بودن روح انقلابیگری در میان نسل نو دانشگاهیان ایران زمین است".

سیدامیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و دبیر شورای عالی جهاد سازندگی نیز با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه این جهادگر بسیجی را به خانواده او و همه جهادگران کشور تسلیت گفت.

همچنین سردار محمد زهرایی مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور هم با صدور پیام تسلیت تصریح کرد:"کماکان از مجلس محترم شورای اسلامی در خصوص تسریع در تصویب قانون اصلاحات بسیج سازندگی(قانون شهدای جهادگر) پیگیریم تا زودتر حقوق از دست رفته خانواده معزز این شهدا احیاء شود".

دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز در پیامی اعلام کرد: خبر عُروج مجاهدانه و شهادت‌گونه جهادگر بسیجی آقای محمدرضا احمدی فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و مسوول گروه جهادی ریحانه النبی موجب تألم و تأثر شد، هرچند مصیبت از دست دادن فرزند مؤمن و متدینی که در خدمت قرآن و اهل بیت‌، برای والدین این عزیز سفر کرده آسان نیست، ولی هجرتی اینگونه که در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب‌ برای مجاهدتی الهی و خدمت به محرومین در نظام مقدس اسلامی مُقدر گشته است، موجب التیام و آرامش خانواده و آشنایان و افتخار دوستان خواهد بود.

سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان نیز عروج آسمانی این دانشجوی بسیجی جهادگر را به خانواده وی و کلیه جهادگران استان اصفهان، تسلیت گفت.