کاشان- ایرنا- فرماندار ویژه کاشان گفت:همکاری مدیران با خبرنگاران از ملاک‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است.

به گزارش ایرنا، محمد شریف زارعی روز پنجشنبه در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کاشان که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد افزود: به دنبال ایجاد خانه مطبوعات در کاشان هستیم،مسوولان شهرستان باید پاسخگوی خبرنگاران باشند و اگر مسوولی نسبت به پیگیری یک مشکل مدعی لزوم گرفتن مجوز از اداره کل خود شده باشد،خبرنگاران موضوع را به فرمانداری گزارش کنند.

وی اظهار کرد:پاسخگویی به خبرنگاران در ارزیابی عملکرد مدیران نقش دارد،هیچ مدیری حق ندارد خبرنگار را معطل دریافت مجوز از اداره کل کند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:امسال در حوزه انتخابیه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل شاهد رشد ۲۶۶ درصدی تعداد ثبت نام کنندگان هستیم، ۲۷۵ نفر در مرحله پیش ثبت نام مدارک خود را بارگذاری کرده اند که از این تعداد ۲۵۲ نفر مرد و بقیه زن هستند.

زارعی گفت:۱۱ اسفند ماه شاهد انتخابات پرشور و باشکوه با راهبرد امنیت،سلامت،رقابت و مشارکت خواهیم بود، در چهار دهه گذشته انتخابات پرشور برگزار شده و امسال هم با همان کیفیت و پرشورتر برگزار می شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.