آستارا- ایرنا- سه بازیکن جدید با امضای قراردادی به جمع بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا در رقابت‌های لیگ دسته یک پیوستند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه شهرداری آستارا روز شنبه اعلام کرد: "امیرحسین موسی‌زاده" بازیکن فصل گذشته تیم سایپا که توانایی بازی در خط دفاع و هافبک را دارا است، با امضای قراردادی به فهرست بازیکنان شهرداری اضافه شد.

وی پیش‌تر سابقه حضور در تیم‌های نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، شاهین بوشهر، استقلال خوزستان و نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

"امیرسام نصیری" مدافع راست فصل گذشته تیم خوشه‌طلایی ساوه نیز روز گذشته با تیم شهرداری قراردادی رسمی امضا کرد و فصل آینده را آستارا حضور خواهد داشت.

او پیش از این در تیم‌های سایپا، مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و پارس‌جنوبی جم نیز بازی کرده است.

همچنین "عرفان گلشنی" هافبک جوان فصل گذشته پیکان تهران که سابقه حضور در تیم‌های استقلال تهران، بادران و ویستا توربین را دارد و پیش‌تر قهرمانی در مسابقه‌های جوانان و امید کشور را نیز تجربه کرده است، با قراردادی رسمی به جمع بازیکنان شهرداری آستارا پیوست.

۱۸ تیم در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و سوم را برای سال ۱۴۰۳ کسب خواهند کرد.