کیش – ایرنا - سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: رزا حبیبی دختر ووشوکار این جزیره توانست با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور، مدال طلای این تورنمنت را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، «عزیزاله فرضی پور» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات قهرمانی ووشو بانوان کشور در سبک هوپگار و در ۲ بخش ساندا و تالو برگزار شد، اظهار کرد: «حبیبی» توانست در بخش ساندا و در رده سنی جوانان وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویزد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۱۷ استان کشور به میزبانی چهارمحال بختیاری در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسال برگزار شد.

راهیابی ژیمناستیک کار نوجوان کیش به فینال مسابقات استعدادهای برتر کشور

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش گفت:‌ «آریا اخوان» ژیمناستیک کار نوجوان جزیره کیش به فینال مسابقات استعدادهای برتر کشور در شاخه ترامپولین راه یافت.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۲۶ لغایت ۲۹ مرداد ماه به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است، افزود: تیم ژیمناستیک جزیره کیش در شاخه ترامپولین با ۲ ورزشکار به نام‌های «آریا اخوان» و «مسیح حبیبی» با مربیگری و سرپرستی «ماهان باژرنگ» در این مسابقات حضور دارد.

درخشش کاراته کاهای جزیره کیش در مسابقات قهرمانی کشور

«فرضی پور» بیان کرد: تیم کاراته کیوکوشین ساکاموتو جزیره کیش توانست در مسابقات قهرمانی کشور،‌ ۱۰ مدال رنگارنگ کسب کند.

وی با بیان اینکه در رده سنی خردسالان «پوریا کرمشاهی» در وزن منفی ۲۹ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد، افزود: «کیان علیرمدانی» در وزن منفی ۳۴ و «احمد طاها صفایی» در وزن منفی ۳۹ کیلوگرم نیز مدال برنز را بر گردن آویختند.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به اینکه در رده سنی نوجوانان، «علی مجرد» در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کرد،‌ ادامه داد: در این رده سنی،‌ «امیر غنیمت» در وزن منی ۵۰ کیلوگرم دوم شد و «محسن محسنی» در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان «محمد هادی حق‌جو» در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مدال طلا گرفت و «محمد رضا علیمردانی» در رده وزن آزاد سوم شد؛ همچنین «علی مجرد» توانست ۲ مدال طلا در دو بخش کاتا و کمیته کسب کند.