یزد-ایرنا- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت:وظیفه رسانه ها مطالبه گری و به نتیجه رساندن مطالبات مردم است و اگر اینگونه باشد، رسانه موفق خواهد شد .

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار روز شنبه در جمع اصحاب رسانه ، افزود: همه ما در مورد مشکلات مردمی که مراجعه می کنند مدیون هستیم و شما رسانه ها نیز مدیون مردم هستید و انتظار این است که مطالبات را تا حصول نتیجه پیگیری کنید .

وی ادامه داد: مردم شرایط سختی دارند و من در حوزه کاری خودم سعی کردم بعنوان رییس و عضو چند کمیسیون در مجلس قوانینی که مورد نیاز بود، تامین نمایم و برخی از از این قوانین با زحمت زیاد تصویب شد .

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون انتخابات یکی از این موارد بود که حقوق نامزدها در آن کاملا دیده شد و همچنین حوزه قانون فضای مجازی نیز اصلا قانون نداشتیم و رها بود .

جوکار ادامه داد: ما به دنبال عدالت مطلق نیستیم چون شدنی نیست اما عدالت نسبی هم اگر بتوانیم محقق کنیم خیلی کار شده است و بخصوص در زمینه اصلاح تعداد نمایندگان باید در این زمینه عدالت نسبی برقرار شود

وی افزود : برخی از مناطق استان یزد از سرمایه گذاری بی نیاز شده و اگر بیشتر این روند ادامه داده شود ، چیزی جز ضرر برای مردم نخواهد داشت و الان استان یزد کارگر صفر بیکار ندارد اما در کنارآن فارغ التحصل بیکار بالایی داریم و رسانه ها باید این موارد را پیگیری کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: آمارها باید منطبق بر واقعیت باشد و در حالیکه الان اینگونه نیست و ناترازی امروز در آمار و برخی از ارقام حوزه اقتصاد ما را دچار مشکل کرده است و مردم امروز نمی توانند برای فردای خود تصمیم بگیرند.

در این نشست تعدادی از اصحاب رسانه دغدغه های خود را مطرح کردند.