شهرری- ایرنا- سرپرست بخشداری کهریزک اعلام کرد: یک انبار بزرگ کالای غیرمجاز و منقضی به ظرفیت ۱۰ تُن و انباری دیگر مشتمل بر توتون و تنباکو کشف و پلمب شد.

به گزارششامگاه شنبه ایرنا از بخشداری کهریزک، هادی بادلی شنبه شب در این باره گفت: امروز و در جریان گشت مشترک بازرسی از انبارهای بخش کهریزک با حضور بازرسان بخشداری کهریزک، کلانتری ۱۷۰کهریزک، اتاق اصناف شهرستان ری، اداره تعزیرات و شبکه بهداشت و درمان، ۲ انبار غیرمجاز شناسایی و پلمب شد.

وی توضیح داد: یکی از این ۲ انبار دارای مواد غذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ انقضا گذشته بود که تاریخ روی جلد محصولات پاک شده و توسط دستگاه‌های موجود تاریخ روز روی مواد غذایی درج می‌شد.

بادلی ادامه داد: مواد غذایی و بهداشتی کشف شده در این انبار حدود ۱۰تن تخمین زده شده است و جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انبار دوم نیز دارای مواد اولیه توتون و تنباکو غیربهداشتی بود که با دستگاه‌ها بسته‌بندی و در قالب نشان‌های تجاری مختلف تولید می‌شد.

سرپرست بخشداری کهریزک یادآور شد: هر ۲ انبار با دستور دستگاه قضایی از سوی دادگاه بخش کهریزک، توسط شبکه بهداشت و درمان پلمب شد.

همچنین روابط عمومی اداره تعزیرات شهرستان ری هم در این باره اعلام کرد: پرونده این تخلف تنظیم و با حکم مرجع قضایی، مکان مذکور تا رسیدگی بیشتر پلمپ شد.

براساس این گزارش، ۳ نفر از کارگران اتباع یکی از کشورهای همسایه نیز که در انبار حضور داشتند با مشاهده ماموران گشت متواری شدند که ۲نفر از آنها پس از شناسایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.