تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست‌وهشتمین روز مردادماه به نتایج تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در قهرمانی جهان، توافق مهاجم ملی‌پوش ایرانی بایرلورکوزن با میلان و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، بیست‌وهشتمین روز از مردادماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

هت‌تریک فرنگی‌کاران جوان در پنج وزن نخست پیکارهای جهانی

رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در حالی برگزار شد که ملی‌پوشان جوان با سه نشان طلا و یک نقره به قهرمانی زودهنگام رسیدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سایه‌روشن‌های هفته دوم لیگ برتر؛ بجنگ تا بجنگیم!

هفته دوم لیگ برتر و دومین برد متوالی سه مدعی اصلی قهرمانی نشان داد که سپاهان، پرسپولیس و استقلال از همین شروع کار نمی‌خواهند در مسیر کسب جام، کم بیاورند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

وعده‌های واهی فدراسیون بدمینتون؛ تجربه‌ای که هیچ وقت کسب نمی‌شود

در حالی ستاد بازی‌ها با اعزام یگانه گرمانی به هانگژو موافقت کرده است که این فدراسیون در طول سالیان متمادی هرگز نتوانسته با وعده‌های واهی خود مسیر موفقیت را برای کسب مدال در رقابت‌های مهم آسیایی و جهانی هموار سازد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مسیر هشتمین توپ طلای مسی هموار شد!

اسامی نامزدهای بهترین بازیکن سال اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) این هفته اعلام شد و نام فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی آمریکا در جمع سه نامزد نخست دیده می‌شود؛ این جایزه عموما پیش‌زمینه توپ طلا محسوب می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

نایب قهرمانی زنان بسکتبال ایران در کاپ آسیا؛ حسرت یک امتیازی

تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست میلیمتری برابر اندونزی عنوان نایب قهرمانی کاپ B آسیا را از آن خود کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سردار در یک قدمی میلان؛ بعد از طارمی نوبت به آزمون رسید

باشگاه آث‌میلان که در جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو ناموفق بود، حالا به دنبال جذب سردار آزمون دیگر مهاجم ایرانی شاغل در فوتبال اروپا است.ذادامه خبر را اینجا بخوانید.

شرمینه چهل‌امیرانی» دومین مسافر المپیک پاریس از رشته تیراندازی

رشته تیراندازی دومین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را هم برای کاروان ایران به ارمغان آورد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

انتخاب عجیب عطایی؛ کادرفنی تیم ملی والیبال با آرمات تقویت شد؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در اقدامی عجیب مسعود آرمات را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شوک به ملی‌پوش کوراش؛ بازی‌های آسیایی از دست رفت

تست دوپینگ ملی‌پوش کوراش کشورمان که در ترکیب اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار داشت، مثبت اعلام شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کودتا در تیم تازه لیگ برتری شده فوتسال؛ مربی ناکام گزینه نیمکت حافظ ساری

سرمربی ناکام تیم کراپ الوند حالا گزینه هدایت تیم تازه لیگ برتری شده حافظ ساری شده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.