همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از هفته دولت به عنوان فرصتی مناسب برای تشریح دستاوردهای دولت به مردم یاد کرد و گفت: این مناسبت اوج کار خبرنگاران ایرنا برای انعکاس خدمات دولتمردان به ولی نعمتان خود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رضانیا روز شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان که با حضور مدیرکل امور استان های ایرنا و مدیر منطقه چهارم خبری این رسانه برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای دولت و خدمات ارایه شده باید به اطلاع مردم رسانده شود و ایرنا در جایگاه رسانه رسمی نظام رسالت مهمی در این حوزه دارد.

وی با اشاره به سابقه، توان و رویکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: نوع اطلاع رسانی و روایتگری این رسانه در انعکاس خدمات دولت موید فعالیت حرفه ای خبرنگاران ایرنا است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در ادامه با قدردانی از فعالیت های انجام شده در دوره رئیس قبلی ایرنا همدان،گفت: ایرنا در این دوره حضور فعالی در میدان اخبار و اطلاع رسانی از خدمات دولت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مدیریت استان از خبرگزاری جمهوری اسلامی پشتیبانی و حمایت می کند،گفت: انتظار می رود این خبرگزاری در دوره مدیریتی جدید در انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در استان همدان و انتشار اخبار امیدبخش فعال تر از پیش عمل کند.

رضا نیا خاطرنشان کرد: میدان کار و تلاش برای انعکاس و اطلاع رسانی خدمات دولت باز است بنابراین خود را در این عرصه تنها احساس نکنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به طبیعی بودن تغییرات مدیریتی در ساختارهای اداری، اضافه کرد: دست به دست گشتن مسئولیت ها امری روال طبیعی ساختار اداری است.

رضا نیا همچنین با تبریک به رئیس جدید ایرنا مرکز همدان خطاب به وی گفت: هفته دولت آزمون بزرگی برای شماست، چرا که در این ایام توقع و انتظارات برای بیان خدمات دولت از خبرگزاری ایرنا بالاست.

در این آیین از خدمات "حمید جهان" رئیس قبلی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان تقدیر و "رضا اولادی" به عنوان سرپرست جدید این خبرگزاری معرفی شد.