تهران- ایرنا- نایب رئیس کمیته‌ ملی المپیک خطاب به اعضای تیم ملی کاراته بانوان ایران، گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو از هویت ملی خود مراقبت و به پرچم ایران افتخار کنید.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان و مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته‌ ملی‌ المپیک از اردوی تیم ملی بانوان کاراته بازدید و با اعضای تیم ملی گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، مهین فرهادی‌زاد خطاب به ملی‌پوشان گفت: می‌دانیم همه تلاش خود را به کار می‌بندید تا برای بانوان ایران الگویی موفق باشید. در بازی‌های آسیایی از هویت ملی خود مراقبت و به مملکت خود و پرچم ایران افتخار کنید. من به وجود ۲ دختر المپین کاراته‌کا در ایران افتخار می‌کنم. ما روی همه ورزشکاران حساب باز کرده‌ایم و به آنها هم افتخار می‌کنیم. همدلی و همکاری به بزرگی و کوچکی نیست، باید در کنار کادر و مربیان خود همدل باشید.

نایب رئیس بانوان کمیته‌ ملی‌ المپیک، تصریح کرد: حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این بازی‌ها حضور دارند و باید در انتقال فرهنگ ایرانی موفق عمل کنید.

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش قهرمانی بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز در جمع ملی‌پوشان کاراته بانوان ایران، عنوان داشت: همه شما قهرمان هستید باید عکس‌ها و تیزرهای شما در خیابان‌ها قرار بگیرد. ورزش پنجره باز بین المللی زنان نخبه ماست، واقعا افتخار می‌کنم که در این بخش خدمت می‌کنم. در کاروان با همیتی که با مربیان خود دارید نشان دهید که یک خانواده اید و برای هم می‌جوشید.

در این جلسه افسانه باقری نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته نیز گزارشی از آخرین وضعیت ورزشکاران را ارائه کرد و اطمینان داد تمام ملی پوشان کاراته ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو حداکثر توان خود را به کار می گیرند تا برای ورزش ایران افتخار آفرین باشند.