تهران- ایرنا- ستاره اسبق تیم ملی انگلیس و یکی از مالکان کنونی باشگاه اینترمیامی آمریکا که قهرمان «لیگزکاپ» شد، فینال دیشب را «یک شب بسیار خاص» توصیف کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم فوتبال اینترمیامی در فینال لیگزکاپ به مصاف نشویل رفت و در ضربات پنالتی موفق به برتری شد. دیشب لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینترمیامی هم در جریان بازی گل زد اما برای پیروزی در ۹۰ دقیقه کافی نبود.

دیوید بکام درباره این فینال گفت: دیشب نه تنها برای باشگاه بلکه برای هواداران، بازیکنان، خانواده‌ و تمام مجموعه باشگاه، شب خیلی خاصی بود.

وی افزود: البته کار آسانی هم نداشتیم و بازی خیلی دشواری بود. نشویل فوق‌العاده جنگید و خیلی بازی نزدیکی بود. به آنها هم تبریک می‌گویم اما شب، شب ما بود.

بکام با یادآوری دوران فوتبالش و مشکلی که با ضربات پنالتی داشت از جمله از دست دادن پنالتی در مرحله حذفی یورو ۲۰۰۴ برابر پرتغال، گفت: خیلی طرفدار ضربات پنالتی نیستم و آن را دوست ندارم. تماشای این بازی‌ها وقتی کار به اینجا می‌کشد، اصلا کار آسانی نیست. همینطور برای تیمی که برنده نمی‌شود لحظه سختی است. اما تمام ضربات پنالتی بازیکنان میامی فوق‌العاده بود.

ستاره اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد اضافه کرد: سفر و ماجراجویی خیلی طولانی داشتم اما چند سال پیش شرکای بی‌نقصی برای این سفر پیدا کردم و یک خانواده فوق‌العاده و آن هم خانواده خورخه ماس(دیگر مالک اینترمیامی) است. هر وقت مسی یکی از این گل‌ها می‌زند، سرخیو بوسکتس یکی از این پاس‌ها را می‌دهد، هر وقت جردی آلبا یکی از این فرارها می‌کند، مردم می‌گویند «تبانی بود؟» و این بهترین تعریفی است که می‌توان از این بازیکنان کرد چون همه چیز شبیه فیلم‌های سینمایی است.

وی افزود: دیدن بازی این بازیکنان، هیجان‌انگیز است؛ آنها زیبا بازی می‌کنند. همه چیز درباره آنها چه به لحاظ شخصیتی و چه در زمین بازی، زیبا است. به همین دلیل، هر وقت آنها بازی می‌کنند، هواداران احساسی می‌شوند.