تهران- ایرنا- هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس، مهم‌ترین هدفش را در این تیم، قهرمانی عنوان کرد.

به گزارش ایرناف یاسین سلمانی، کاپیتان تیم امید و هافبک فصل گذشته سپاهان پس از پیوستن به پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را با نمایش بهترین عملکردم تجربه کنم و پرافتخار از اینجا بروم.

سلمانی که مورد توجه استقلال هم بود، درباره مذاکره با این تیم، اظهار داشت:چند ماه پیش صحبت‌هایی کرده بودم اما یک سری اتفاقات پیش آمد که نمی‌خواهم آن را بازگو کنم و خوشحالم که اینجا هستم.

وی با بیان اینکه قراردادش دو ساله و هوادار پرسپولیس است، درباره رسیدن به ترکیب اصلی، تصریح کرد:تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و برایم بازی کردن یا نکردن فرقی نمی‌کند و مهم موفقیت تیم است.

هافبک جدید پرسپولیس درباره آمادگی بدنی‌اش با توجه به اینکه دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود، یادآور شد: در این مدت در کمپ تیم‌های ملی تمرین داشتم.

وی درباره اینکه رضا عنایتی، سرمربی تیم امید گفته بود که مهم است به عنوان کاپیتان تیم امید در تیمی که هست بازی کند، گفت: در پرسپولیس هستم که بازی کنم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه شنیده‌هایی درباره لژیونر شدنش به گوش می‌رسید اما پرسپولیس را انتخاب کرد، اظهار داشت: هنوز هم برای لژیونر شدن فرصت دارم و امیدوارم پرسپولیس یک سکوی پرتاب خیلی خوبی برای من باشد.

سلمانی با اشاره به اینکه در پرسپولیس شماره ۸ را خواهد پوشید، درباره مهم‌ترین هدفش در تیم جدیدش گفت: آمده‌ام که با پرسپولیس قهرمان شوم.