خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با صدور پیامی درگذشت کهنه سرباز ارتش امیر سرتیپ دوم «اسکندر بیرانوند» از فرماندهان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در پیام تسلیت « فرهاد زیویار» آمده است:

خبر عروج مرد حماسه‌ساز سرزمین عزیزمان که در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و این هدیه ارزشمند خداوند را در راه دفاع از امنیت و آرامش کشورمان در میدان و معرکه رزم نثار کردند، موجب تاثر و تألم است.

استاندار لرستان اظهار داشته است: امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و با درایت و هوشیاری در مقابل هجوم وحشیانه‌ رژیم بعثی ایستادگی کرد و توانست برگ زرینی از دفاع در مقابل دشمن را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یادگار ثبت کند.

در این پیام آمده است: دلاورمردی‌های این «کهنه‌سرباز» دفاع مقدس که به فاتح «فتح‌المبین» معروف بود هرگز از اذهان دلیرمردان، رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس پاک نخواهد شد.

زیویار اظهار داشته است: اینجانب درگذشت آن فرمانده مخلص و انقلابی را به خانواده‌ محترم، صبور و داغدار و آحاد رزمندگان اسلام و مردم شریف لرستان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و علو درجات و همنشینی با «مجاهدین فی سبیل الله» و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

مرحوم بیرانوند معروف به فاتح فتح المبین صبح امروز بر اثر کهولت سن در خرم آباد دار فانی را وداع گفت.