کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته، محموله های سوخت قاچاق در گیلانغرب،لوازم خانگی قاچاق در پاوه و سه تن چوب قاچاق در ثلاث باباجانی را کشف و عامل تیراندازی در کرمانشاه را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عامل تیراندازی که باعث مجروح شدن یکی از شهروندان شده بود خبر داد و گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان ؛ رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت :در این زمینه ماموران کلانتری ۱۷ کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده ، برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۳ تن چوب قاچاق در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مامورین ایستگاه بازرسی شهید علیزاده حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بازدید آن را متوقف کردند.

سرهنگ "شهرام کسانی" با بیان اینکه ماموران در بازرسی بعمل آمده از این خودرو ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند از توقیف یک دستگاه خودرو و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی خبر داد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۹۲ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ "فضل اله پرنو" اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۹۲ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق رابه ارزش ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف محموله های سوخت قاچاق در گیلانغرب

جانشین فرمانده انتظامی گیلانغرب از توقیف چندین محموله سوخت قاچاق و کشف ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر بنزین در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه گواور و حیدریه در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق دراین شهرستان شده و آن ها را توقیف کردند.

سرهنگ "الهیار مرادیان" اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی، ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین به ارزش ۶۹۰ میلیون ریال کشف شد.

وی از توقیف ۴ دستگاه خودروسواری و دستگیری پنج نفر در این راستا خبر داد.