خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین خدمات آب و برق مواکب برپاشده برای استقبال از زائراین اربعین حسینی(ع) در سطح استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، "یاسر اکبریان" روز دوشنبه در جلسه انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان، اظهار کرد: صنعت آب و برق استان تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب در بخش آب و برق در سطح استان و مرزهایی که لرستان به عنوان معین آنها معرفی شده و در خاک عراق در مسیر زئران حسینی(ع) در نظر گرفته است.

اکبریان اضافه کرد: در حوزه آب و فاضلاب، تامین پنج دستگاه تانکر آبرسان، یک دستگاه بسته بندی آب، ۲ دستگاه دیزل ژنراتور مولد برق، ۲ دستگاه لیف تراک و تامین قسمتی از منابع مالی مواکب پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین اعزام یک کامیون آب معدنی و تامین ایاب و ذهاب توسط آب منطقه ای و شرکت توزیع و انتقال برق هم در زمینه افزایش ظرفیت های برق و ترانس ها و کارهای خدمت رسانی در حوزه برق در برنامه اربعین اعلام آمادگی کرده اندـ

اکبریان با اشاره به موضوع مدیریت مصرف بهینه آب و برق در استان، افزود: با همراهی و همکاری مردم و تلاش های جهادی و شبانه روزی صنعت آب و برق مشکل خاصی در تامین آب و برق شهروندان تا به این لحظه وجود نداشته و امیدواریم با همین همراهی وهمکاری مردم، روند خدمت رسانی به صورت بی وقفه و پایدار ادامه یابد.

در این جلسه مدیران عامل انتقال برق، شرکت توزیع برق و آب منطقه ای مباحث و پیشنهادات خود را مطرح کرده و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.