شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی هفته دولت در استان متناسب با روند ایجاد اُمیدآفرینی جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز دوشنبه در ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و هفدهم شهریور در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم است.

وی بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم با هدف اُمیدآفرینی بین مردم را از مصداق‌های جهاد تبیین دانست و افزود: گلباران مزار شهیدان در چهارمحال و بختیاری جزو برنامه‌های ویژه‌ای در هفته دولت سال‌جاری است که با حضور پُرشور و گسترده مردم و مسوولان برگزار خواهد شد.

حسین‌میرزایی به فعال شدن ستاد اربعین حسینی در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم برای حضور زائران امام حسین (ع) در عتبات عالیات اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: همزمان با اعزام زائران حسینی به عتبات عالیات اقداماتی برای گرامی‌داشت اربعین حسینی در چهارمحال و بختیاری انجام و ویژه‌برنامه‌هایی برگزار می‌‎شود.

حسین‌میرزایی در پایان اطلاع‌رسانی درخصوص پیش‌ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری را مطلوب دانست و اظهار داشت: در استان ۶۸۲ نفر برای این انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.