ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری ایرنا مجموعه‌ای حرفه‌ای، اخلاق مدار و امانت دار در فضای رسانه‌ای کشور و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

جعفر برزگر روز سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز ارومیه با تاکید بر همراهی این رسانه در تولید و انتشار اخبار امیدآفرین اظهار کرد: این خبرگزاری از رسانه‌های مطرح کشور است که در پوشش اخبار، سرعت و کیفیت را محور کاری خود قرار داده تا ضمن شفافیت لازم اخبار دست اول و درست به مخاطب مخابره کند.

وی با بیان اینکه ایرنا تعامل بسیاری خوبی با بنیاد مسکن بویژه در انتشار اخبار مرتبط با زلزله شهرستان خوی دارد، افزود: همراهی رسانه‌ای و تحلیل درست مطالب در اتفاقات زلزله خوی از سمت ایرنا نشان داد که اعتبار این رسانه در مسیر نگاه امیدآفرینی به جامعه و دفاع از حق مناطق محروم است.

برزگر، ایرنا را خبرگزاری متعهد، معتبر، حرفه‌ای و اخلاق مدار دانست و ادامه داد: خبرنگاران ایرنا در ارومیه به صورت تمام وقت در کنار بنیاد مسکن بوده و از خدمات ارائه شده به روستاییان و زلزله زدگان گزارش و خبر تهیه کرده و همین امر باعث انتشار اخبار امیدآفرین در جامعه شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی کنترل بحران را در شفافیت خبری و مخابره به موقع اخبار عنوان کرد و گفت: همراهی رسانه‌ها در زلزله خوی نمایش بارز همدلی و دوری از تفرقه و نفاق بود تا مردم زلزله دیده خدماتی بهتر و با برنامه‌ریزی مناسب دریافت کنند.

برزگر در خصوص آخرین روند پیشرفت فیزیکی بازسازی واحدهای خسارت دیده در خوی نیز اضافه کرد: از مجموع سه هزار و ۲۲۰ واحد خسارت دیده احداثی در چهار زلزله شدید این شهرستان، ۹۶ درصد واحدهای مسکونی احداثی با اتمام عملیات پی کنی و فونداسیون، شروع عملیات اجرایی و بازسازی داشته‌اند.

گزارش خبری مربوط به عملکرد و اقدامات بنیاد مسکن در زلزله شهرستان خوی بزودی در ایرنا منتشر خواهد شد.