ساوه - ایرنا - مس سونگون در دیداری پر حاشیه با شکست سن ایچ جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت و تیم ساوجی نیز دومین شکست خود در لیگ برتر را در خانه تجربه کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار این ۲ تیم مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر، عصر سه شنبه در سالن ورزشی فجر این شهر با حضور وحید شمسایی سرمربی تیم ملی و حدود ۲۵ نفر از بانوان علاقه مند به این رشته ورزشی برگزار شد و با نتیجه چهار بر سه به نفع مس سونگون به پایان رسید.

پیش از این مسابقه تیم مس با ۹ امتیاز با صدر نشین و تیم سن ایچ نیز با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

مس توانست با کسب سه امتیاز بازی همچنان با ۱۲ امتیاز جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد اما سن ایچ به رده هفتم جدول سقوط کرد.

در این دیدار هر ۲ تیم بازی را جنگجویانه آغاز کردند و در دقیقه سوم بازی سامان قزوینی پور از شاگردان جواد اصغری مقدم توانست از موقعیت بدست آمده اولین گل بازی را به نفع سن ایچ به ثمر برساند.

نیمه دوم این دیدار حساس تا دقیقه ۹ بازی با حملات مختلف ۲ تیم ادامه پیدا کرد و همین زمان سن ایچ یک پنالتی را توسط علی مروتی از دست داد.

اما در دقیقه ۱۷ نارنجی پوشان مس سونگون با استفاده از یک موقت اولین گل خود را توسط حمزه کدخدایی به ثمر رساندند و چند ثانیه بعد شاگردان اسماعیل تقی پور توانستند با یک توپ ربایی غافلگیر کننده برای دومین بار دروازه سن ایچ را توسط بهروز عظیمی باز کنند.

بازی ثانیه های آخر نیمه دوم را سپری می کرد که علی اصغر حسن‌زاده توانست با استفاده از موقعیت خلق شده توسط یارانش سومین گل مس را به ثمر برساند و ۲ تیم با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع مهمان به رختکن بروند.

در دقایق اول نیمه دوم این دیدار بهروزی عظیمی در دقیقه ۲۲ با به ثمر رساندن دومین گل خود در این بازی، مس سونگون را چهار گله کرد و پس از آن در دقیقه ۲۵ بازی رضا سپندار از تیم سن ایچ دومین گل تیم خود را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۵ بازی نیز مهدی عامری توانست از نقطه پنالتی با به ثمر رساندن سومین گل برای سن ایچ رقابت ۲ تیم را برای کسب سه امتیاز در پنج دقیقه بازی حساس تر کند.

در دقایق آخر بازی بازیکنان سن ایچ به داوری اعتراض کردند و این روند باعث بروز درگیر بین ۲ تیم شد و داور میدان نیز برای کنترل بازی علی مروتی را از سن‌ایچ ساوه و فرهاد فخیم را از مس سونگون اخراج کرد. همچنین سر دادن شعارهای هنجار شکن از سوی تماشاگران دیگر حواشی این بازی بود.

هر ۲ تیم چهار دقیقه آخر بازی را چهار نفره ادامه دادند و و چهار بر سه به نفع مس سونگون به پایان رسید.

این بازی به علت توقف های زیاد حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه به طول انجامید.

تیم سن ایچ در این دیدار ۲ پنالتی توسط علی مروتی و مهدی عامری از دست داد.